Microsoft Dynamics CRM

Juvelen i Microsoft-porteføljen - Dynamics 365 CRM

Vi har benyttet Dynamics CRM i over 10 år internt, og har nå tatt steget til skyen siden det er der ny utvikling kommer først. Dette bidrar samtidig til en tett integrasjon med Exchange og Outlook-klienten som mange setter pris på. Det er noe som videre medfører at man kan agere og spore aktiviteter mot kunder og leverandører, uavhengig av hvilket verktøy aktiviteten skjer gjennom.

Dynamics CRM er HTML5 basert og er unikt i at det er bygd for integrasjon, tilpasning og prosessmodellering uten behov for dyp programmeringskompetanse.

Microsofts Common Database Modell, som ligger i bunn for alle deres forretningsapplikasjoner, kan enkelt utvides og tilpasses gjennom PowerApps og lavkode programmering. Noe som gjør at mulighetene til å skreddersy informasjonsinnhenting og interaksjon med både brukere og kunder, er revolusjonerende og “lavthengende frukter” for alle organisasjoner som tar denne plattformen i bruk.

Vi leverer byggeklossene og hjelper deg i gang med grunnmuren, men etter hvert bygger du store deler av huset selv. I alle fall vet du hvordan du vil ha det, når du er klar over mulighetene du har å velge i.

For vår egen del har vi gjort ei tilpasning i saksbehandlingsmodulen, som gir oss tilgang til en enkel prosjektstyrings-funksjonalitet. I dette tilfellet handler det om å knytte budsjettoppgaver til sakene, som igjen gir grunnlag for timeføring og sekundering undervegs.

På den måten får vi brukt CRM-systemet for føring av alt timesarbeid frem til fakturering.

Én av fordelene her er at oversikten over all aktivitet mot en kunde er synlig både for selgere, konsulenter og for kunden, gjennom en webportal som gir innsikt i status på egne saker.

Ønsker du mer informasjon?

Legg igjen litt informasjon, så kontakter vi deg for en uforpliktende samtale.

(Required)
Du kan lese PC Support sin Personvernerklæring her: Les personvernerklæring
This field is for validation purposes and should be left unchanged.