Stilling Ledig – PC Support AS

Nettverkskonsulent

Arbeidsgiver
PC Support AS
Stillingstittel
Nettverkskonsulent
Frist
Snarest
Ansettelsesform
Fast
 
Har du stor interesse for nettverk- og kommunikasjonsløsninger og lyst på en arbeidshverdag sammen med erfarne og gode kolleger?
Som nettverkskonsulent hos oss i PC Support er din hovedoppgave drift og forvaltning av våre kommunikasjonsløsninger og infrastruktur.

Dine sentrale arbeidsoppgaver

  • Drift, oppsett og oppgradering av nettverk  
  • Beredskap og teknisk feilretting  
  • Ivareta nettverkssikkerheten  
  • Teknisk kundeservice  
  • Bistå på vedlikeholdsplanlegging og dokumentering 

Dine kvalifikasjoner og egenskaper

  • Du har nettverkskompetanse innen fiber, routing og switching.
  • Du har god teknisk forståelse for fibernett og allsidig IT-kompetanse.
  • Kurs og sertifisering innen CCNA/CCNP/CCIE innen Routing & Switching eller Service Provider.
  • Du har høy arbeidsmoral og stå-på-vilje
  • Sterke samarbeids og kommunikasjonsevner
  • Motivert til å lære nye teknologier raskt

Det viktigste for oss er at du har et brennende engasjement for faget og oppriktig lyst å bli en del av vårt team.

I tillegg liker du å være på farten og har en serviceminded holdning, slik at du kan bistå våre kunder med de beste løsningene for akkurat dem, der de er. 

PC Support tilbyr kompetanseheving og kursing, og legger alltid til rette for at ansatte som ønsker å lære mer får rom til dette.

 

 

 

Digitaliseringskonsulent / Office 365 / Dynamics CRM 

Arbeidsgiver
PC Support AS
Stillingstittel
Digitaliseringskonsulent
Frist
Snarest
Ansettelsesform
Fast
 

PC Support har en voksende oppdragsmengde og har behov for flere konsulenter på
Sunnmøre. 

Vi ser etter deg som ønsker nye utfordringer og har flere års erfaring fra driftsmiljø. Vi søker en person med god teknisk- og forretningsforståelse, som evner å formidle verdien av våre produkter og tjenester. Samtidig være med på å utvikle våre kunder gjennom smart bruk av særlig de kraftfulle verktøyene som blir tilgjengelig gjennom Office 365/Microsoft Power plattformen/Dynamics CRM.

 

Dine sentrale arbeidsoppgaver

  • • Utvikle kundene ved bruk av Office 365/Dynamics 365 CRM
  • • Utøve god forretningsforståelse og hjelpe kundene til å få maksimal ut av sine IT-systemer.
  • • Bygge relasjoner med kunden, og forstå hvor kunden er og hvor kunden skal
  • • Spre kunnskap på en motiverende måte, og vise ett brennende engasjement rundt ditt ansvarsområde
  • • Skape et positivt og tungt faglig miljø rundt løsningene internt i bedriften
  • • Lede prosjekt fra innsalg til leveranse, sammen med Salgs- og Prosjektavdelingen

Dine kvalifikasjoner og egenskaper

    • • Du er en utadvendt nettverksbygger som kommuniserer effektivt både muntlig og skriftlig for å sette deg inn i kundens behov og utfordringer.
    • • Du samarbeider godt med dine kolleger, og forstår at du er en del av et team som må levere for å sikre et godt resultat
    • • Du er selvgående, initiativrik og evner å jobbe strukturert i hverdagen – samtidig som du er fleksibel nok til å hive deg rundt ved behov
    • • Du er pliktoppfølgende
    • • Du evner å tilegne deg ny kunnskap

Det viktigste for oss er at du har et brennende engasjement for faget og oppriktig lyst å bli en del av vårt team.

I tillegg liker du å være på farten og har en serviceminded holdning, slik at du kan bistå våre kunder med de beste løsningene for akkurat dem, der de er.

PC Support tilbyr kompetanseheving og kursing, og legger alltid til rette for at ansatte som ønsker å lære mer får rom til dette.

 

Høres noen av disse stillingene spennende ut og du ønsker å søke, ta kontakt:

Jon Christian Ulvan

jon@pcsupport.no | 909 41 342