Kundedialog & Webshop

Kom i gang med salg og kundedialog på nett i dag!

Med fokus på å komme på nett på kortest mulig tid.

Vi har laget en standardisert mal som vi tilbyr gratis som et utgangspunkt for videre tilpasning.

Forutsetningen for å komme i gang er et eget domene, om bedriften ikke har det fra før.

Kostnaden med et .no domene er kr 220 pr år. Dette gir da eierskap til et domene som blir hetende «mittdomenenavn».no. For å teste og finne ledige navn vennligst kontakt oss så vil vi finne det beste ledige domenet for deg og din bedrift.

Standardpakken inneholder et nettsted som er klargjort for å tilpasses med eget innhold.

Se vår butikkdemo og eksempelside på https://demoshop.pcsupport.no

Følgende kreditkort data kan benyttes i vår demo butikk.

Kortnummer : 4111 1111 1111 1111
CVV : 123
Utløpst dato : 12/25 (eller en gyldig  dato i fremtiden)

Kort oppsummert får du her:

  • Webløsning laget for enkel visuell redigering uten behov for programmering og følgende seksjoner lagt klare.
  • Velkomstside med en kort presentasjon av bedriften og informasjon om f.eks tilgjenglighet.
  • En mal for artikler/nyheter/blogg der du enkelt kan legge ut småartikler og nyheter med tekst og bilde, samt sider som kan fungere som «landingsside» for innlegg på f.eks facebook og Instagram med mer informasjon og mulighet for å kjøpe direkte.
  • En enkel webshop med mal for enkel presentasjon og bilde av aktuelle varer der du kan gi kunden anledning til å handle, betale og velge aktuell leveringsmåte.
  • Tilrettelagt for betalingsløsning via Klarna og Vipps
  • En chatbot som oppfordrer besøkende til å legge igjen epost adresse, navn og telefonnummer. Den kan også svare på et sett med spørsmål og opplyse om tilgjengelighet og videreformidle vanskeligere spørsmål.
  • Søkemotoroptimalisering for å få best mulig treff i Google søk m.m.
  • «Sosial snap» for enkel deling av innhold mot sosiale media
  • Eventuelt -- Videolink rett inn til butikken for å kunne snakke med betjeningen. Dette krever typisk et abonnement på f. eks Teams.
  • Videre tilpasningsmuligheter etter eget ønske og behov.
vipps_logo_rgb
274-2749615_vector-wordpress-logo-png-transparent-png
klarna_logo_pink
woocommerce

For å komme i gang så er det eneste du trenger å gjøre er å fylle ut skjemaet med grunnopplysningene her så er du i gang.

Gratis prøveperiode i 30 dager!

Ønsker du å fortsette etter denne tid så er kostnaden kr 990 pr måned. 

En anbefalt Microsoft 365 konto kommer i tillegg for å støtte video og tilgjengelighets kalender.

Kom i gang nå og prøv ut løsninga i en måned uten risiko.

Forespørsel webshop & kundedialog

Vennligst fyll ut skjema under og en av våre salgskonsulenter vil ta kontakt.